ZACZYNAMY OD NOWA !!!

Udostępnij ten post






WITAJCIE!!! 

Tak wiem, długo mnie tutaj nie było, ale jak niektórzy z Was wiedzą, to w tym roku bronię egzaminu dyplomowego i cała moja uwaga przez ostatnie pół roku była skupiona na tym jednym najważniejszym aspekcie mojego życia.
Sporo się działo przez ten czas jak mnie nie było w internetowym świecie, ale już do Was wracam z naładowaną pozytywną energią i głową pełną pomysłów.
Przez ostatnie miesiące dużo myślałam na temat stworzenia czegoś nowego. Zatem, możecie się spodziewać sporo nowości. Na pewno będą posty dotyczące mody, urody i inspiracji, o to się nie martwicie ;) Mamy w końcu wiosnę, więc należy w ramach rozsądku odświeżyć swoją szafę. Nie namawiam Was do wyrzucenia całej swojej garderoby, bo nie na tym polega wietrzenie szafy po zimie, bardziej chciałabym skupić się na zmianie  u Was nawyków konsumpcyjnych oraz ograniczenia się do faktycznie najważniejszych rzeczy, które są nam niezbędne do życia.
Dlatego, zapraszam Was na wielki "comeback". Już dzisiaj pojawi się nowy wpis dotyczący wiosennych inspiracji, dzięki którym będziecie wiedzieli jak powoli zacząć zmieniać swoją szafę na nowy sezon.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz